lördag 9 april 2011

ont jag har ont...

Jaja, ni VET ju det redan, men jag måste få gnälla liiite ;)

I dag var jag iväg och handlade lite, sedan hamnade jag på soffan, och där somnade jag..? Blev väckt av att mamma ringde och sedan var det bara att börja med middagen. Mannen stack iväg till sin månatliga herrmiddag, och den här gången var det Markku som var värd. Dottern F och pojkvännen var hem till honom i Upplands Väsby över dagen. Hans bror fyllde år så de hade lite kalas. Men sedan kom de hem igen. Och då de kom hem åt vi tacos, i och med att det inte blev någon fredags-tacos igår. Nu sitter jag är och har tagit två citodon igen och ser på körslaget.

En ganska händelselös lördag, men det har varit skönt att "bara vara" också.

kramen

2 kommentarer:

  1. ja när man har ont så har man rätt att-bara-vara-skita-i-allt-för-en-stund!!¨
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Klart att man får gnälla lite.. gnäll du på ;) Ha en fin Söndag. Kram

    SvaraRadera