söndag 10 april 2011

Solig söndag

Äntligen en SKÖN solig vårdag!
Maken har huggit ved hela dagen och just nu skjutsar han yngsta dottern till hennes dans. Då han kommer hem hoppas jag att han byter däck på bilen, innan jag ska åka och jobba på F&S kl 17. (har bytt pass med Sara så jag jobbar 17-19 idag)

Själv började jag dagen med nästan en timma på spikmattan. Sedan har jag planterat lite frön:


Så nu hoppas vi det blir chili, squash och majs av detta. :)

Sedan packade jag min TW-leverans:


Och dessa ska köras ut nu i veckan, till 2 olika ställen.

Nu ska jag snart börja med middagen. Det får bli fläskfilé gryta med chorizo och ris/bulgur.

Ryggen är en riktig PLÅGA, och i morgon SKA jag komma fram till den där OMT-sjukgymnasten. (Annars tar jag helt enkelt och åker diy på tisdag för att boka en tid)

Ja, så har min söndag sett ut.
kramen

4 kommentarer:

  1. Hallojsan
    Gå in på min andra blogg och titta på den bloggar som jag länkar till. Kanske kan dem vara till hjälp. Blev inspirerad av din middag så det blir nog något liknande här i dag. Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får tag på den där gymnasten imorrn. Låter riktigt jobbigt att gå omkring med den ryggen. Kram

    SvaraRadera
  3. men att det inte blir bättre! Nu måste du få hjälp!
    Jag har inte hunnit med bloggandet i hlegen men ska läsa på den andra nu! Flåt....

    puss

    SvaraRadera