onsdag 6 april 2011

Kom aldrig fram

Det var upptaget HELA dagen hos sjukgymnasten... men jag får fortsätta ringa i morgon.

Var på besiktningen och hade ett rostigt bromsrör som måste fixas...sedan var det två lampor som var trasiga och så kärvade den löstagbara dragkroken... Inga större fel (eller hål i plånboken) alltså! :) Har ju sån tur att M´s man är bilmek så han hjälper oss med bromsröret. Klantigt kanske att åka dit med två trasiga lampor, men så här efteråt spelade det ju ingen roll för jag måste ändå dit och visa upp bromsröret.
Maken glömde nog bort att jag skulle besikta för han brukar gå igenom bilen innan åt mig annars...och jag var ju inte i så bra skick i helgen att jag orkade "bråka" på honom om det...

Jaja, jag är NÖJD i alla fall för jag trodde faktiskt det var större (och betydligt dyrare) fel på min "pärla" som ju börjar bli till åren...:)

Hämtade dottern A vid skolan och vi handlade lite...och gissa vad? Jo, jag trillade dit på en glass...*HRMPF* Visst, det är ju inte HELA världen, men i alla fall HALVA *haha* nej då det var ett genomtänkt beslut och jag måste ju fasen få vara människa jag också.

kramisen

4 kommentarer:

  1. Så bra när man har sådana kontakter. Det har inte jag gällande bilen, men å andra sidan har vi så lång garanti då det är en KIA.

    Skorna, skall du ha dem på gymmet ?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!!

    Dagen har börjat här.. Jadu, den kameran är riktigt bra, men stor ingen kamera man lägger ner i väskan bara så där. Det blir att jag kommer att köpa en extra kamera som jag kan ha i väskan. Känns som att något fattas mig när jag inte har det ;)

    Ha en fin Torsdag. Kram

    SvaraRadera
  3. Nu är klockan 8,00 och har har precis druckit en jordgubb och än har jag inte hunnit synda.*ha, ha*
    Men dagen har bara börjat.
    Skötte mig i går relativt bra men åt ett par smörgåsar utöver men det rymms ändå inom en rimlig kalorigräns. Hoppas att du får en bra dag med mindre ont!! Nu skall jag gå till jobbet om en stund.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  4. Skönt att det inte blir något större hål i plånboken. Man har ju en massa annat skoj att lägga pengarna på :)

    Jag tog mig en nytändning från och med i måndags och än har jag inte trillat dit.
    Men jag tycker att du är värd en glass med allt du får gå igenom!!!

    tack så mycket.
    Kram på dig

    SvaraRadera