fredag 8 april 2011

Har suttit 3,5 timmar på aktuen

Jaha, efter 3,5 timmar på akuten fick vi komma in till en doktor och hon kom fram till att svärsonen har någon slags inflammation i bröstkorgen. Blir till att äta coccillana etyfin mot hostan och ta alvedon + ipren mot smärtan. Det kunde även vara en spricka i ett revben, men det är samma behandling som ovan.

Alltså, jag VET att jag gnäller mycket just nu, men... min rygg vill inte alls, ändå känns det som att det var bra att jag var till gymmet med den igår, och jag ska försöka komma iväg en stund i morgon också.

Nu ser vi på Talang och äter merci här hemma...hm...

3 kommentarer:

  1. Era stackare. Inte roligt att sitta av tiden på ett sjukhus. Röntgade den inte honom?
    Nu kan du gå in och läsa, jag har uppdaterat.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Lyckas undvika primiärkorvkgrillningen på altanen trots att det var jag som handlade korven:-)
    Kramis Mamma Mai

    SvaraRadera
  3. Usch det lät inte vidare trevligt, men bra att han fått medicin och checkat upp felet..
    hur kommer jag in i secret bloggen ? *please*
    kram kram monika

    SvaraRadera