måndag 11 april 2011

Så där ja!

Nu är man inne i rullarna.
Jag fick träffa en sjukgymnast som heter Jörgen och han undersökte mig grundligt. Han blev imponerad av hur stark jag var i kroppen - alltid något! :)
Efter undersökningen sa han att min rygg är väldigt komplicerad och svarade inte som den "borde", men det gjorde ju det hela mer intressant, han såg den som en utmaning och ville gärna forsätta behandla mig. Men: han har ingen tid förrän den 30:e, så vi bokade den och satte upp mig på återbudslistan för nästa vecka, så får vi se. Det KAN hände att jag hamnar hos den andra OMTáren, men man märkte att den här Jörgen gärna ville fortsätta behandla mig.

Han tyckte också att jag ska ta det lugnt med träningen (eller hur !?!) Träna men inte så intensivt, inga hopp och sånt men det GÖR jag ju inte heller. Men visst, jag förstår ju vad han menar, och SKA ta det lite lugnare. Men att inte träna var ju inte heller bra, utan "lagom är bäst" ...

På vägen hem svängde jag in och inhandlade lite penséer, och har nu planterat ut dem i min kruka som står vid ingången.


Köpte även några gula och lila som jag ska plantera i en kruka och ställa vid ingången till butiken, så det blir lite fint för kunderna då de kommer.

Nu ska jag vila lite innan jag öppnar butiken.

Tjing tjing!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du kom fram och fick en återbudstid. Så nu får du träna lagom framöver :) Nu har man avklarat tre nätter och är som en zoombie i hela kroppen. Kram

    SvaraRadera