torsdag 28 april 2011

Duktig - idag igen! :)

Ja ni... jag ÄR ju ingen morgonmänniska, men när jag väl kommer upp så är det ok. Klockan ringde 06:45 och jag klev upp och fixade mig. Då jag kom upp och släppte ut hundarna så var det alldeles VITT ute, nej, inte var det snö men dock frostigt. *BRRR*

Jag började genast att baka. Brödet tog slut igår och jag orkade inte åka och handla bara för att köpa bröd, så jag har nu bakat ostfrallor till tjejornas frukost:



Och nu sitter jag och väntar på att sotar-Murre ska dyka upp här...och ha - precis NU kommer han!

kramiz

3 kommentarer:

  1. Hurtiga du... ser ju gott ut detta :) Funderar på att ta gröt här. Här ligger tempraturen som det gör hos dig just nu. Kanske hade vi frost med, vet inte för då sov jag ;) Kram

    SvaraRadera
  2. hur flitig får man vara:)

    Jag har haft bullterrier i 9 år, insjuknade hastigt så jag har knappt fattat det än.
    En dp som bor hos fodervärd, skulle ta valpar men just nu är jag trött på hundar:)
    Varit så mycket.

    kramisar

    SvaraRadera
  3. åh va gulligt av er.
    När det gäller just pins och majblommor som inte koster så mycket bidrar jag gärna.

    Hoppa över en glass och köpa en pins och hjälpa någon anna..Det kan nästa alla ha råd med
    kram

    SvaraRadera