tisdag 26 april 2011

Gjorde en utflykt

Ja, jag ringde apoteket och hörde om mitt recept kommit in och det hade det, så jag åkte till Älmsta och hämtade ut det.
Köpte sushi till yngsta dottern, för dotter F är ju på "blogg-bio" på Östermalm ikväll och ska inte ha någon middag, och på det här sättet slapp jag ju allt vad middagslagning heter :)

Fick ett glädjande besked ifrån huvudkontoret: De nya barsen har inkommit till vårt lager, så nu har jag beställt hem 2 smaker. Choklad/Apelsin (de är grymt goda) och mint-choklad.

Men det kostar ju att ha lager också så jag tar 2 smaker nu och så får jag köpa in de andra allt eftersom.

kramiz

7 kommentarer:

  1. Åhh mint choklad låter ju hur gott som helst.

    Ja jag försöker så gott jag kan med de lilla jag kan göra :)
    Har med stor byst men det mesta av mitt sitter på magen så i vissa byxor får jag ha st 44 och i vissa storlek 40/42. Kan ha 36/38 i vissa tröjer med men då blir det lite för tajt för att jag ska känna mig vacker.

    Tack så mycket, det är min stil rakt av :)
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Din dotter har god smak!
    Ja koppla av nu! Njut av den fina kvällen!
    kramen

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju verkligen perfekt :) Har ett enormt godis sug så man får nog testa de :)

    SvaraRadera
  4. Låter gott dessa barsen, lär säkert bli en hit men jag kan förstå om man inte kan ta hem ett stort lager, det kostar som sagt. Sovande Nett, ja det kan ju vara någon annan än jag som fotar ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Men vännen gå med ändå!! Jag har redan fått fyra erbjudande om att få produkter, på två månader!!!!
    Klick it babe ;)
    Hoppas på tävling här då!!

    SvaraRadera
  6. apelsin/choklad lät gott!!!
    vad kostar dom?

    SvaraRadera
  7. De kostar 20 kr/st och är perfekta som mellanmål

    SvaraRadera