söndag 3 april 2011

Har fastnat...

...ja nu sitter jag här, framför tv´n och väntar på att bli trött...måste vara riktigt j-la trött om jag ska kunna somna ikväll, så jag lär få sitta här ett tag.

Då min kära lillebro´var här fikade vi ju, och jag "kostade på mig!" att äta en bit kladdkaka...i övrigt har det bara blivit shakes idag - duktig flicka!!!

På gymmet var det ovanligt lugnt och jag skulle ju ha kunnat städa och fixa en massa - men det går inte med den här ryggen...bara att gilla läget. En sak som jag undrar över är varför karlar som kissar på golvet inte kan torka upp efter sig? Jag skulle ta upp ett papper ifrån herrtoa-govet, men såg intorkade kissfläckar där, så jag hämtade snabbt sopen och sopade upp papprena istället. Uäck! Jag LOVAR att om JAG pinkar utanför toan någon gång så ska i alla fall jag se till att ingen annan behöver ta reda på efter mig! :)

Ska komma minst 2 nya kunder i morgon och ett helt gäng med "gamlingar". Blir superroligt att träffa dem alla! Måndagarna ÄR roliga nu då det blivit sådan ruljans i butiken! Me like!!!

Sov nu så gott -ni som kan! (bitter? jag? *asg*)

3 kommentarer:

  1. Så du är duktig!!! Vi ligger ju ett stenkast från Almondy bageriet och hela Torslandas terminsavlutningar, fester, konfirmationer mm mm. Köpter sina tårtor där till sina festligheter. Lite mätt kan man bli på dessa tårtor även om det kommer "nyheter".
    Råkade urva i mig en bit för mycket i kväll plus att kaffet dracks alldeles för sent. Kunde inte somna. Så jag gick upp igen och fixade lite med tvätten samt skrev lite på remisen som skall skickas så småningom.
    Men i moron blir det pulver igen. Känner mig mätt för en hel vecka nu och skall inte äta tårta förän till Studenten i maj.
    Gillar heller inte kiss på golvet eller på ringen. Därför får alla barn sitta och kissa på förskolan för att man skall lära sig ta hänsyn till de som kommer till toa efter.
    Hoppas att du kan sova snart och att du "sover bort det onda i ryggen"
    Nä, det blir inget mer handlnde i klädväg till mig, bara skor :-)
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Nog skulle jag med torka upp mitt eget piss, man kan ju undra hur männen tänker. Men det är säkert för att de själva aldrig behöver ta reda på toalettstäd.

    Hoppas att det går bra på VC, för det var väl idag du skulle dit ?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur är det idag då vännen? Tycker att du verkar träna för mkt.. eller?=

    Pussen

    SvaraRadera