tisdag 5 april 2011

Plastikturisterna

Såg ni programmet på 5:an nu ikväll? Jag blev ju kontaktad av den där Maya på Destination Beauty och blev erbjuden att vara med i programmet och operera mina armar där... men: Man fick betala resa + uppehälle själv och fick 20% rabatt på själva operationen... det tyckte jag var FÖR LITE för att blotta sig på det där sättet. Och efter att ha sett första avsnittet är jag GLAD att jag inte "hoppade på" det. Kändes inte särskilt seriöst då läkarna och patienterna knappt förstod varandra..? HUR kul är det då att låta någon sätta kniven i sig?
Och hon som lyfte ansiktet??? INGEN tejp på ärren och var ute i solen ??? Jag som ska tejpa mitt ärr - på höften - i SEX MÅNADER och inte sola på det på 2 år ??? Nej, jag fick inte ihop det...

Så jag får väl försöka gneta ihop pengar och betala "svensk taxa" helt enkelt...

kramen

3 kommentarer:

  1. Verkade minst sagt konstigt... hela programmet!!!

    SvaraRadera
  2. Jag såg aldrig programmet men jag vet att de jagade de som kunde tänka sig att vara med i programmet, själv avstod jag med. Priset på armarna hade säkert blivit lika dyrt för dig där som här i Sverige i slutändan. Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det var verkligen underbart ute trots regn och blåst, men man känner att man startade dagen bra :) Är det bara armarna du planerar eller är det fler operationer ? Kram

    SvaraRadera