torsdag 28 april 2011

Tillbaka ifrån la stada

Så, nu har jag varit i stan och inhandlat lite mat och bak-grejor, så nu är det bara att sätta fart...men tjejorna ville ha hemgjorda hamburgare med pommes, så det blir inte så mycket "göra" för min del, går ju fort att steka 4 st hamburgare :)

Var till Rusta och inhandlade 2 st stolar till altanen, vi behöver många fler, men ekonomin sa att det bara fick bli 2 st den här gången, och då är ju 2 bättre än ingen, tänkte jag ;)
Är inga speciella utan vanliga svarta i konstrotting:


 
Sedan var jag till Ö&B också och inhandlade små portionsformar som man kan ha i ugnen att göra t ex chokladfoundanter eller cremebrulé eller någon annan rolig efterrätt i, och självklart hittade jag "min" färg:
(de är mer turkosa än vad de blev på bilden)

Ja, så det var en ganska givande liten tur jag tog.
Nu : dax att fixa hamburgarna!!

kramiz

4 kommentarer:

  1. Här är det oxå middagsdags men jag måste handla den först. Hängt en tvättmaskin precis och kanske hinner det torka innan kvällen.
    Krameli kram Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina! Köpte sånna på Ullared, bra att ha sak =)
    Ja jag fick med det med krämen! KUL!!

    Pussen

    SvaraRadera
  3. Bra stolar, precis sådana har vi på balkongen, och då bara två. Vi hade inte fått plats med fler ;) Snygga formar.. Kram

    SvaraRadera
  4. gott med hamburgare :) hihi!

    ja nu kan jag kommentera din blogg.. eller vi får se nu när jag skickar ;D haha!

    SvaraRadera