tisdag 19 april 2011

Kommer bli en toppenkurs !

Ja jises, vilka TREVLIGA människor det finns!
Kursdeltagarna var väldigt trevliga och pratiga och det kändes att här har vi en grupp människor som kommer att trivas tillsammans. Hundarna var ju så klart superfina de med, och mysigt med valpar (jag längtar!)

Och nu då kurserna är igång går det åt fikabröd på klubben. Så då jag kom hem blev det till att baka 2 st kladdkakor, 1 plåt med snoddasrutor och en tigerkaka - än så länge - jag planerar även nya hallongrottor och sirapskakor innan jag tar paus ifrån köket.

Är väldigt uppskattat av våra kursare/besökare att vi har hembakat fikabröd. Folk verkar inte få det så himla ofta nu för tiden? Antar att "man" inte har tid att baka i dagens samhälle?

Nej, åter till köket nu!

c u later!

2 kommentarer:

  1. Va skój!!!! Kul med nytt folk och kakor ;)

    Tack för röstningen fina du!

    SvaraRadera
  2. Du är så duktigt!! Det är roligt att baka och jag har alltid bakat till våra kalas och så men nu har jag skurit ner på antalet sorter. Det som blir över äter bara jag upp ändå, direkt från frysen otinat:-)
    Jag skall nog pulvra fram till fredag och äta lite grann över påskt tänkte jag. Längtar efter ägg och sill!! Nu skall jag i väg på kören!
    Ha en skön kväll Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera