torsdag 14 april 2011

I dag gäller det :)

Först och främst, dagens bild över vädret:

Ja idag hittade solen - äntligen - hit och jag tror jag ska försöka kratta lite på tomten. En liten stund borde väl ryggen fixa, man "gör" ju liksom inte så mycket.

Kl 14 ska vi vara hos veterinären för ultraljudet och jag tror jag passar på att vaccinera hundarna också, så är det gjort. Dottern F är hemma förkyld idag, så hon följer med och tar hand om Tuffla medan jag är inne med Kajsa.

I kväll blir det en liten demo igen, på en syjunta, i Norrtälje. Blir säkert trevligt!

Ha en skön dag !!!

1 kommentar:

  1. Tack :)
    Tror att jag vill lyckas så otroligt mycket att jag är livrädd för att misslyckas :/

    Jag har försökt att vila hela förmiddagen men det har inte gått så bra, strålande sol ute så man vill ju njuta av den :)

    Kram

    SvaraRadera