onsdag 27 april 2011

Så där ja - nu har jag varit DUKTIG !

Ja, nu är det klart! Jag ska bara kopiera upp bilagorna med avdragen som jag får göra pgr av att jag säljer Tupperware, sen kan jag lägga det i ett kuvert och efter det över för i år! *big smile*

Har en hel shake kvar att äta idag, det känns bra! Jag gör ofta så att jag försöker "fördröja" frukostshaken till runt 10-11-tiden, lunchen vid 3-4 och så kan jag ta mig en kvälls-shake, för det är ju så här på kvällen som man kan känna att man "vill ha" någonting...

Tittar just nu på det nya "halv åtta hos mig" eller rättare sagt "Klockan åtta hos stjärnorna" och jag gillar att det är en hel timma och man hinner se alla fyra middagarna i ett och samma program.

kramiz

2 kommentarer:

  1. Här är det gottesug och Greys =) Färdigdeklarerat idag!!
    hur gick det med pengarna?

    SvaraRadera
  2. Duktig du är. Jag har börjat äta igen och skall göra det en vecka innan jag tar nästa pulver period. Har betat av ett par måsten i dag och det känns skönt.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera