måndag 25 april 2011

Sista dagen på helgen, eller första dagen på nya veckan?

Ja, för vissa är det här ju den sista dagen på ledigheten, men nu återstår bara en kort-vecka, tills det är helg igen !

Själv var jag in till Norrtälje tidigt i morse för att handla lite, och då jag kom hem satte jag mig i min nya solstol och läste den nya bilagen "Wellness" som Aftonbladet ederar. Spännande läsning!

Sedan blev det ju att ha butiken öppen 15-18, och efter det åkte dottern F och jag till Älmsta för KiBoxpasset. Det här var terminens "sista" pass, men redan om 2 veckor börjar "sommarschemat" och då kör vi varannan måndag i maj och varannan onsdag i juni. Men som det känns nu efteråt så  blir det väldigt bra för min rygg att vila i 2 veckor tills nästa pass. Jag har svårt att INTE ta i då jag boxas, eftersom det är så attans ROLIGT...

I morgon har jag en tid hos en sjukgymnast, men inte min ordinarie, utan en kollega, som bara ska "behandla" mig enl Jörgens "order". Sedan ska jag till Jörgen på lördag igen. Så, som sagt, en 2 veckors vila ifrån boxningen är nog inte helt fel just nu...

Kramen

1 kommentar:

  1. Hoppas att behandlingen idag var skön och att in rygg bara skall bli bättre och bättre. Här är det halvlött nu men snart är jag människa med lite kaffe ;) Kram

    SvaraRadera