tisdag 12 april 2011

Men Herre gud !!!

Har nu sett del 2 av Plastikturisterna och blir lätt upprörd. En kvinna som tror att en bukplastik ska göra henne smal och snygg? Läkaren sa "nej, du måste gå ner minst 20 kg för det är ingen quick fix till att bli smal"
Men: Vilket OSERIÖST FÖRETAG som inte har en konsultation med en läkare här hemma i Sverige istället, utan de får boka resa + hotell, och åka ner dit INNAN de konsulterar en doktor som berättar om de får operationen över huvudtaget. Jag måste säga att jag blir mer och mer övertygad om att jag gjorde rätt som inte hoppade på den där karusellen!

Nu blir det kniven mot strupen istället.

kramen

4 kommentarer:

  1. Såg detta med, man kan ju undra hur hon själv tänkte.. det borde hon ha förstått innan. Kram

    SvaraRadera
  2. Suck... men hon fick ju va med på tv ;)

    Storbloggare, hahah inte jag inte!
    Snällt att stötta mig i röstningen!!
    JA kolla om den fínns kvar är du snäll hahaha

    puss fina människa

    SvaraRadera
  3. Det där gjorde mig oxå jätte arg!!!

    Måste fråga dig vännen, jag har tagt min medicin idag och går på ren kur. Jag tog 1/2 kycklingfilé till shacken då jag kände mig hur yr som helst. Dock lät jag allt annat vara och det blev bara en halv. Vill lyckas med detta och nu har jag ångest för att jag åt kycklingen :(

    SvaraRadera
  4. Jag har tänkt mycket på det däre med plastikoperationer nu eftersom jag själv har gjort så många nu. Kan ändå tycka att jag har haft sunt förnuft till dem, men man märker tydligt att det finns de som överhuvudtaget inte ens lever i denna värld utan i en fantasivärld. Allt gåt bara inte att fixa till med operationer.

    Hoppas att allt är bra med dig ?

    Kram

    SvaraRadera