söndag 17 april 2011

I morgon - då jäklar!

Ja, i morgon är det MÅNDAG igen och det är väl den dagen som de flesta "börjar om" på, så även jag... OM min rygg inte kajkar ur helt och förstör allt alltså...och det vet jag ju tyvärr inte förrän jag vaknar i morgon? Spelar ingen roll hur mycket jag VILL och är BESTÄMD idag - då det kan hända att jag knappt tar mig ur sängen i morgon...*SUCK* Börjar helt ärligt bli F**KED UP på det här...

Så, nu har jag fått gnälla lite :)

Sitter på bästaste gymmet och har hela 4 motionärer här...en lugn och skön söndagskväll efter att ha varit ute väldigt mycket under dagen.

Tufflas bror ifrån Gimo, Abbe, kom förbi en sväng innan middagen och busade. De har lantställe på vätö och har därför "vägarna förbi" ibland. Är så himla kul att få besök av valpisarna och de börjar bli så stora nu...och snart har vi ett gäng till !?! Ska bli så himla roligt att ha valpar igen! Och den här gången VET vi ju lite mer hur vi praktiskt löser det på bästa sätt osv.

Nej, nu ska jag "tjuvstarta" med att tömma papperskorgar mm så jag kommer hem fort ikväll - för jag vill ju se Big Brother.

kramen

4 kommentarer:

  1. Hej fina Jenny!
    Är du också fast i BB? Jag hatar det hahah
    Å valpar!!! Längtar jag med!
    TACK för ditt fina engagemang och till och med på jobbet, love u!!!!

    SvaraRadera
  2. Duktig hela dagen men med lite choklad i magen så blev det grymt fel. Blir lite söndags trött och vill inte ha måndag alls. Då är det synd om en och lite choklad gör gott för själen, men i morgon är det måndag, varken man vill eller inte.
    Stön
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Meeeen idiot han e!!!! Gå in och slå honom på.... paketet!!!

    Hoppas du kommer hem snarT!

    SvaraRadera
  4. Ja och nu är det Måndag :) Min och sonens första dag på påsklovet :) Det blir promenad idag liksom igår. BB har jag sett, men dte har mest blivit slötittande på natten när de har sänt det i repris. Ha en alldeles underbar Måndag vännen. Kram

    SvaraRadera