tisdag 3 maj 2011

Brrrr

Ja, det är KALLT här :(
Snön har slutat falla ifrån skyn förvisso, men det är allt annat än varmt här, så jag tände en brasa i kaminen och försöker nu få upp värmen igen. 
I dag kom våra pins:

Ni kan beställa era på www.unicef.se

Nu ska jag försöka få upp värmen, skriva lite brev och "chilla" för ikväll ska bästaste M, hennes dotter Isabella (5 år) och dottern F och jag gå på musikal. Det är dottern A´s klass som har satt upp en föreställning av Disney´s "Mulan". Ska bli superroligt att se!

återkommer med recension senare!

4 kommentarer:

  1. Va kul med musikal :)
    nybörjare på bloggeri o som kämpar mot övervikten som kikar runt på andra hälsobloggar, o därmed trillade in här :)

    SvaraRadera
  2. Ååå musikal!!! Världsbäst ju!!! ååååå vill med!

    Puss

    SvaraRadera
  3. sv.jag hoppas det är normalt i varje fall :P

    kallt här oxå men i varje fall inte ngn snö...än :)

    SvaraRadera
  4. Dom slantarna kommer väl till pass.
    Jättejobbiga reportage tyckte jag på humorgalan, satt där och grät.

    Ang clarion hotell ska du inte välja det i Gävle.
    Fast det var iof restaurangen som klantade sig, en hel kväll förstörd.

    kramisar

    SvaraRadera