onsdag 4 maj 2011

Doftar gott här!

Ja, det här är väl en av de godaste dofter : 
Jag har bakat vaniljbullar till kvällens medlemsmöte på Brukshundklubben :) 
Givetvis kunde jag INTE hålla mig utan det slank ner en...hm... svag karaktär!!!

Kajsa växer vill jag lova:

I dag är det dag nr 54. Ser ut som att hon ska spricka när som helst och man märker att hon inte orkar göra så mycket alls, mer än att ligga och vila. 

Pratade med en fd granne idag och vi pratade vikt. Jag sa att jag ju vill gå ner ca 10 kg och att det ska gå sakta den här gången, och då säger hon:
"-Jamen, låt det ta tid, det kanske tar 1 år, men vad då, du har väl inte bråttom..?"
ETT ÅR ??? 
Nej, så länge hade jag väl inte tänkt att det skulle ta, men egentligen har hon ju rätt, vad gör det om det skulle ta längre tid än några veckor? Jaja, vi får se om jag tar det till mig eller fortsätter köra på som vanligt (vad tror ni ?*haha*)
krameli

2 kommentarer:

  1. Hej fina Jenny!

    Usch ett år låter så himla länge!! Jag vill gå ner tio NU inte sen---

    SvaraRadera
  2. Det doftar ända hit och jag har kaffet intill mig, men bullen saknas ;) Nog är Kajsa stor om magen, vad kul. Hur många dagar brukar en hund gå innan det är dags ? Kram

    SvaraRadera