söndag 22 maj 2011

Härlig söndag

Ja, idag har maskros-borttagaren gått varm. Till och med så var grannen här och lånade den, så hans snart 90-åriga pappa (som också bor här i området) fick prova om han klarade av den, och det gjorde han så de skulle köpa en till han också. 


Tuffla och jag åkte till Brukshundklubben och tittade på agilitytävlingarna...

Medan Kajsa låg hemma med de små...
Till middag blev det faktiskt hämt-mat. Jag tog en Kebab-sallad och den var god. Sedan bar det av till gymmet där jag ju jobbade mitt pass i receptionen och då jag kom hem såg vi Big Brother här hemma.

och nu är det väl dags att gå och lägga sig, tror jag...

krameli

4 kommentarer:

  1. det var maskrosor det :)
    jo, det blir nog sängen nu
    Sv: jo, det var det ju, och att du tog in bilden i din blogg och att jag kom in och såg den :D
    kramar och sov gott

    SvaraRadera
  2. Oj vad du har varit flitig :) Ja jag lugnade mig med städet tills idag, för hade jorden gått under hade det liskom varit onödigt att städa ;) Kram

    SvaraRadera
  3. wow det va ingen dålig hög med maskrosor det där!!!

    SvaraRadera
  4. oj många maskrosor.... :)

    SvaraRadera