tisdag 24 maj 2011

Våffeljärnet är räddat!

ja, jag måste börja detta inlägg med att berätta att jag idag har räddat våffeljärnet och att det nu ser nytt och fräscht ut, och dottern F har lovat att hålla sig borta ifrån det *hehe*

I morse klev jag rakt upp i köket och fixade ytterligare en sådan tårta som jag gjorde igår. Ännu en kursavslutning som skulle äta tårta ikväll :)

Sedan tog jag med tårtan och åkte till brukshundklubben och hade valpkurs. Mycket trevligt!!!

Kom hem och upptäkte att EN av valparna nu börjat plira lite med ena ögat :) Så vi får se hur många dagar till det tar innan alla öppnat sina ögon - välkommen till den synliga världen! <3

Lagade pytt-i-panna till tjejorna och ska snart bege mig till brukshundklubben igen, för vi ska ha köksmöte ikväll inför vårtävlingarna nästa helg. Kul!

I morgon ska jag försöka få tid till att ringa VC och höra om en läkartid också... så får vi se hur det går med det. Kan ju säga att ryggen KÄNNS idag, efter gårdagens boxningspass, men det var det värt!

krameli

3 kommentarer:

  1. Haha vad skönt det gick och rädda! :)

    SvaraRadera
  2. Men hjärtat du skulle ringa idag ju!!! Vilken tur med våffeljärnet! Slipper dottern vara rädd för mamsen ;)
    Å små hundisarna, inga namn än??

    Puss och på vc nu så du får den hjälp du behöver!!!

    SvaraRadera
  3. hej, vilken fin hemsida =) vad bra att du rädda järnet =) ibland ska man ha det bra. Kram Jessica

    SvaraRadera