lördag 21 maj 2011

Sitter och väntar...

...på att dottern F och pojkvännen ska komma hem efter att ha varit på fest i hyrd lokal utanför Rimbo.

I dag har jag inte hunnit sitta vid datorn... men jag kan inte riktigt säga vad jag gjort..? Tvättat lite, varit och handlat, haft en kund här, gått med Tuffla... ja, bara en massa småpyssel och ändå så bara sprang dagen förbi ???

Nu ikväll blev jag lite småsugen, så jag gjorde denna:


... nä, jag bara skojade. Den ska till Brukshundklubben i morgon, till funktionärerna :) Har även bakat 3 st kladdkakor som ska dit, och i morgon ska jag fixa en stor pastasallad som de ska få äta på söndag. Blir nog bra !

Kajsa har lämnat bäbisarna mer och mer idag och jag har vägt dem, eftersom de nu är 1 vecka...och de har gått upp mellan 80-120 gram. Låter ju inte så mycket, men ÄR mycket om man från början ligger på ca 400 gram.

SOV GOTT ALLA GOA´!!!
kramsen

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!! Hoppas att ungdomarna kom hem till slut.. J aibland finns inte tiden att sitta vid datorn, eller som ibland man helt enkelt inte orkar. Jag har fått en rejäl sömn inatt så nu är jag pigg och alert :) Kram

    SvaraRadera
  2. Åååå det såg alldeles för gott ut!!! MUMSFILLIBABBA!!!
    Skönt att se att bebbarna växer ju. Vill komma och pussa på dom :( Och på dig med såklart!

    SvaraRadera