tisdag 24 maj 2011

Tillbaka igen!

Ja, nu är jag tillbaka, eller jag har väl varit hemma i ca 2 timmar för att vara helt uppriktig. Hade i af ett givande köksmöte på klubben och vi har nu planerat in vilka och när vi ska "jobba" på våra stora vårtävlingar i Kristiflygarhelgen. Kommer bli bra!

Nu har flera av våra bäbisar börjat plira lite med ett eller två ögon - sååå söta, men jag får nog vänta några dagar innan jag kan ta kort på det, för de blundar fortfarande mestadels av tiden.

Funderar på hur jag ska få maken att gå med på att jag tar hem en till katt i Augusti...hm...jag menar: har man en katt kan man ju lika gärna ha två, eller? Och han VET att jag vill ha en Maine coonblandning så..? Jaja, jag har ju bokat den och tjejorna har redan döpt han till Zorro, så vi får väl se... ;)

Sitter just nu framför min kära tv och tittar på inspelade såpor - måste ju hänga med i vad som händer *haha* Jag är verkligen ett tv-freak - det erkänner jag! Ska ta och skriva svar på ett brev jag fick ifrån min brevis Lisa i England också.

Återkommer imorgon!
tjingeling

6 kommentarer:

  1. Galet stressigt men samtidigt kul. I kväll var det musikal rep med musiker och i morgon med. Fredag körs hela musikalen 2ggr på genrepet. Lördag 2 föreställningar. Tisdag student för störstisen. Sedan skall man jobba oxå. Men man får vara lugn emellan varven. Synd bara att man inte blir smalare av bara farten. Det kunde varit en trevlig biverkning. Kramelikram mia

    SvaraRadera
  2. Hej... ja visst, man kan inte skriva vad som helst om det... idag ska han in...hoppas att dom lyssnar och tar till sig det han säger... =/.

    Å Maincooon är ju SÅ härliga =) vill också ha en, men få nöja mig med Sophie, hunden haha.
    Härligt väder ser det ut att vara, jag hoppas att det blir så med =).

    Läste om din viktminskning, fan vad bra du är =) super bra, stolt ska du vara, inte alla som kämpar så där =) hurra säger jag.
    Ha en jätte bra dag. =)

    SvaraRadera
  3. Hoppas maken din ger med sig.... :)

    Söt valparna börja titta lite smått nu.... sött :)

    haha ja jag fick verkligen till det med mina bilder igår haha

    SvaraRadera
  4. Hoppsan.. en katt till, ja du får fjäska och böna och be, du vet den kvinnliga listen så får du säkert han att gå med på detta :) Kram

    SvaraRadera
  5. Klart man lika gärna kan ha två katter - inte mycket mer jobb med det :-)

    Wow! Ser i din profil vilken viktresa du gjort! Grattis :-)

    SvaraRadera
  6. jo har man en kan man lika gärna ha två lr kanske tio :P likadant med barn :P

    sv.ja akuten ska vi i framtiden försöka undvika så gott vi kan...

    SvaraRadera