måndag 2 maj 2011

Fixar och donar

I dag är det måndag och solen skiner. Det känns LITE varmare än i går så jag har lite projekt på gång här. Först var jag ut i garaget och banade väg för att få fram valplådan, som står längst längst in. Nu får dottern F hjälpa mig att bära in den och jag ska fräscha upp den med ny vaxduk i botten mm
Sedan tog jag tag i altanen på baksidan...och det är där jag håller på just nu. Sopar bort löv, ställer i ordning nya bordet mm mm Tar väl en liten stund till innan jag fått ordningen som jag vill ha, men jag kämpar på. Dock i sakta mak, i och med att ryggen bråkar efter gårdagens kökstjänst...

Återkommer senare!

kram kram

4 kommentarer:

  1. Skönt att vara förberedd då valparna skall komma, kan tro att det kommer att bli en spännande tid här framöver för er alla. Kram

    SvaraRadera
  2. Det skall bli roligt att följa. Då får du vara flitig med kameran så vi kan få följa dem små liven. Jag sitter här vid datorn och har datakoma. Gjort en koppkaffe få se om jag vaknar till liv sedan. Blev precis uppringd av en personlig tränare på ett gym som jag skall provträna på och tid blev nu bokad till den 10 maj och jag känner mig "livrädd" för den "nya värld" som uppenbara sig för mig. Men det blir nog bra för min lilla rygg antar jag.
    Du får ta det lilla lugna med din rygg men det gör du väll. Om en vecka skall jag till plastikmottagningen för bedömning av bysten. Ser framemot detta.
    Kramis Mamma Mia
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Javisst kommer vi att vara en del av detta och det är vi ju inte ledsna för. :) Och liksom bara om en vecka. Vad tiden går fort. Kram

    SvaraRadera
  4. Snacka om att vara flitig!!!!!

    Hopaps din dag varit bra med krämpor oach allt, hä'r kämpas det vidare med skolan!!

    Puss

    SvaraRadera