tisdag 3 maj 2011

Så där ja, nu har vi sett musikal!

Ja, har ju varit på Roslagsskolan för att se klass 7H´s musikal, "Mulan". 
Bästaste vännen M och hennes 5-åring (Bella) och så min svärmor och dottern F var också med.

De var jätteduktiga! 
Dottern A spelade först "äktenskaps-mäklerskan" och senare även "soldat". 

Nu har de flera föreställningar den här veckan, för olika skolklasser mm och det är just det här som är "speciellt" för deras musikklasser, att varje år sätta upp en musikal tillsammans. 

Ja, det var en trevlig dag... men... sedan åkte vi till Mc Donalds och köpte oss middag. Jag tog faktiskt en jag med, då jag ville prova den här 1955 - hamburgaren som bara säljs en viss tid, och den var faktiskt god. Ett litet "bakslag" men så länge som det är PLANERADE sådana tycker jag att det är okej. (man måste ju ha ett liv också, och det är just det här jag måste "lära" mig nu...att liksom "acceptera" att jag ÄR mänsklig)

kram kram mina vänner!

2 kommentarer:

  1. sv.nej så långt ifrån min dag som man kan komma,men jo roligt var det väl(särskilt för dom som bara behöver läsa om det å int uppleva det:P)
    uppgiven-ja
    men nya tag imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Så härligt, kan tro att de var jätteduktiga i musikalen. Och stolt mamma lyser ända hit. Precis som det skall vara. Fick ett prinsessbesök här hemma, mer kommer om det snart, och din tävling den skall jag ta itu med oxå :) Kram

    SvaraRadera