onsdag 11 maj 2011

Ska vi ha några valpar - eller???

Ja, nu är det helt plötsligt COOL-LUGNT Här... Kajsa ligger mest bara och tar det lugnt. 
Veronika, som är ägare till pappan, var förbi och kikade på henne, hennes kommentar var:
"-Men Kajsa - du ser ju ut som getterna på Skansken i kroppen"
och ja, jag är beredd att hålla med!!! 
Så alla ni som sett getterna där vet nu hur min hund ser ut *haha*

Verkar ha blivit något knas med länken i förra inlägget, fast JAG kan klicka på den och komma in??? Skitskumt!?!

Jaja, tittar just nu på BB och skriver brev (när jag inte skriver här alltså) och kvällen lär väl fortsätta så...

sov gott mina kära vänner - som kan sova lugnt och inte behöver vänta på valpisar!

2 kommentarer:

  1. Meeeeeeeeeeeeeeeen har ju väntat!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Inatt kanske ;)

    J adetta med att virka, om du kan så kan du.. fast det är ju en träningssak med :) Kram

    SvaraRadera