måndag 9 maj 2011

Hemma och är väl dags att gå och lägga sig... eller vad tycker ni?

20.30 var det TOMT i gymmet, och eftersom hon som skulle städa kom så smet jag faktiskt iväg 20.45 - VEM skulle komma då liksom? Är ju ändå ideellt arbete och kändes värdelöst att bara "sitta av" tiden.

Väl hemma vart det ju Big Brother (så klart!) och äntligen fick Katerina kliva ut ur huset. 

Sedan har jag fixat och donat och fixat lite till och NU tycker jag faktiskt att det är dags för mig att gå och lägga mig - eller vad tycker ni???

Sov så gott alla - och för er nya: glöm inte att följa mig på bloglovin!

kram kram

5 kommentarer:

  1. vad är det för blogg?

    nu håller jag på Simon!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fick en god sömn.. Jag kom i säng runt 2 inatt ;) Var helt fast i soffan som klister... ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Å, fick hon äntligen gå ut :-)
    Jag gillar både Gurkan och Peter så det var skönt att inte någon av dem försvann.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Ja fy så hemskt det med huggormarna. Förstår du är skadad av det. Jag är livrädd för ormar jag haha. Töntigt men ändå! så jag våga knappt läsa ditt inlägg igår! :)

    kom du i säng tro?=)

    Skall absolut springa och lägga in dig på bloglovin :)

    SvaraRadera
  5. mm, jag kom i säng en liten stund före dig, jag har svårt för att komma i säng i tid
    Sv: inte bloglovin som jag inte använder men jag kan länka till dig om du vill
    kramar

    SvaraRadera