torsdag 5 maj 2011

Valpförberedelser...

Var förbi Ö&B idag och investerade i lite vaxdukar. Kostar bara 20 kr/m just den här veckan och jag behöver en att klä valplådan med och en att ha på golvet i valphagen då de blir så stora att de får komma upp hit (då de är 3 veckor)...och så investerade jag i 3 förpackningar med kompostgrindar också för det går åt till att bygga hagar mm. Så nu har jag börjat "boa" lite ...

En kompis fick 8 st Maine coon- kattungar i dag <3 Undrar om jag kan byta mot en valp..? Nej, de har nog hundar så det räcker... hm...

Har varit lite deppig idag, och alldeles nyss slog det mig: Jag har inte tränat på nästan 2 veckor och så klart är det endorfinerna som "spökar"! Jag har inte ens kunnat gå ut på promenader för ryggen gör ont så snart jag rör på mig...blä!

Jaja, vi får hoppas det blir en bättre dag i morgon!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar