måndag 9 maj 2011

Valpköpare

 I dag blev jag uppringd av receptionschefen på Friskis och hon berättade att hennes dotter är SUPERINTRESSERAD av mina valpar ! Hon vill ha en Border collie eller border collieblandis och det är ju precis vad vi kommer att få här! Nu har vi blivit vänner på Facebook och chattat lite och hon verkar MER än lite intresserad :)

Oj, en ny prenumerant på bloglovin har smugit sig in också - välkommen, jag blir så glad!!! <3

Yngsta dottern har stukat foten och då de har "Skolmaran" i morgon har jag sjukanmält henne.Då kan hon vara hemma med hundarna medan jag har kurs, ifalls det inte kommit några valpar alltså.

kram kram

3 kommentarer:

  1. Det är såååååå spännande ju!!!!!!
    Skönt om du redan fått ngn intresserad ju!
    Stackars tösabiden!!!!!

    Puss nu ska jag skicka ett sms med min ROSA iPhone ;)

    SvaraRadera
  2. Jättespännande med valparna :) Borde ske när som helst. Jag vet inte du.. men jag vill gärna ta kretsloppet som går här i stan den 17 september, men jag jobbar då så det blir väl kanske att ta semester då :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi tack, den prenumeranten är jag, jag ger mig till känna! :)

    Kul med någon som är intresserad, :) funderar på ha hund sen den dagen jag har hus :)

    SvaraRadera