torsdag 12 maj 2011

Dansshow

Ja, eftersom hundrackarn inte behagar att klämma ut några valpar idag så gick det ju finfint för mig att bege mig intill staden och titta på dottern A´s dansshow tillsammans med bästaste M och Bella.
Dansshowen var bra och de var, som vanligt duktiga!

Ringde till apoteket tidigare, men det har inte kommit in något recept??? Om det inte kommer in i morgon MÅSTE jag ringa igen, men tyvärr så drar jag mig ju för att ringa, då det kan vara samma griniga människa igen, men nu har jag slut på tabletter och kan knappt röra mig... 

Ska nog sjunka ner på soffan och försöka sova en stund... att inte sova på två nätter, och inte heller ta igen det på dagarna börjar ta på krafterna...

Återkommer så fort något händer här!


1 kommentar:

  1. Krya på dig och hoppas att du får sova gott i natt.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera