onsdag 4 maj 2011

Bullarna gick åt!

Ja, det blev så klart väldigt populärt med purfärska vaniljbullar till kaffet på klubben ikväll ! :) 
Var några där och pratade om Aloe Vera-produkter som man kan använda på hundar, och då jag jobbat med hemförsäjlning i snart 15 år så kan jag inte låta bli att ha synpunkter på dem som talade...är väl en "yrkesskada" skulle jag tro, som man får då man är i en bransch väldigt länge *haha* 

Men då ryggen inte alls är med mig riktigt så stannade jag inte kvar så länge utan åkte förbi bästaste M istället. Hennes man hjälpte mig att ta loss dragkroken och smörja upp den åt mig, så jag nu kan ta mig till besiktningen och visa upp att jag åtgärdat de bitarna som "felade" sist ;)

Har nu sett kvällen BB och ska plocka lite i köket innan jag går och lägger mig.

Dottern F har varit med mannen på Stockholms Estetiska Gymnasium på Öppet Hus inför omvalet. Verkade ganska nöjd med det och vill söka dit.

krameli

2 kommentarer:

  1. Klart att bullarna gick åt, snyft inte en enda till mig, lika bra att gå och lägga sig do och drömma om dina goa bullar ;) Kram

    SvaraRadera