lördag 7 maj 2011

***NY TÄVLING***


Ja, idag är det dag nr 56. Förra gången fick hon valpar dag 60 så det börjar verkligen NÄRMA sig. Förra gången fick hon 10 friska valpar, men de hade en annan pappa än den här kullen. Man ska också tänka på att de BLIR större då de haft en kull innan... men: här kommer nu den stora frågan:

HUR MÅNGA VALPAR BLIR DET ??? 

Gissa hur många och alla som gissar rätt är med i utlottningen av ett paket med blandade 
TUPPERWARE PRODUKTER!!!

Om ni dessutom länkar till denna tävling på er blogg får ni DUBBEL VINSTCHANS, skriv det i er kommentar så jag vet!

Jag tar emot gissningar fram tills dess hon sätter igång
(meddelar det här på sidan så fort det börjar - lovar!!!)
men gissa så fort du kan!

LYCKA TILL !!!

22 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med och tävla. Jag gissar att det bor 8 st valpar som snart kommer ut och ser dagens ljus. Självklart kommer jag att länka från min blogg. Kramis fårn Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Hon kommer att få 12 stycken, har ju sagt det innan så jag får väl stå fast vi det då...
    (men innerst inne tror jag att det blir 9...)
    kram monika

    SvaraRadera
  3. Gissar på 10 igen:)
    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Men Monkan - du måste ju säga vilket du gissar på: 12 eller 9?? ;)

    SvaraRadera
  5. Jag tror på nio valpar!

    nettan.klar@gmail.com

    Tänker på henne för hon ser lite trött ut,
    hundgumman!:)
    Det är inte alltid så lätt att vara tik.

    SvaraRadera
  6. jag får väl köra på 12 då det var det första jag sa....burr vad många det låter
    kram monika

    SvaraRadera
  7. 10 är väldigt nära smärtgränsen vill jag lova!?!

    SvaraRadera
  8. Jag gissar på 7 valpar :) Och länkat har jag gjort.. Kram

    SvaraRadera
  9. Jag gissar på 9 valpar :)

    SvaraRadera
  10. Jag gissar på 8 valpar o har länkat till dej. Kramar

    SvaraRadera
  11. då gissar jag att det blir 8 valpar den här gången
    kramar

    SvaraRadera
  12. Jag gissar på 6 st valpar. Har ingen blogg att länka till. ;-)

    SvaraRadera
  13. Jag tror det blir 11 syskon.
    Kram Enzo

    SvaraRadera
  14. ELVA ??? Du tycker inte det räcker med kanske... 6 st då? *haha*
    kram kram Enzo

    SvaraRadera
  15. Jag vill vara med och jag fixar en länk i min blogg genast :)
    Jag tror 12 valpar.

    Ja å så lycka till förstås!
    Kram Nina!

    SvaraRadera
  16. Ja så hittade jag hit
    Tävlingar gillar jag. Men ???????????????????
    Jag gissar 7 st var det jag tänkte på först innan jag skrollade ner och såg vad andra gissade. men nu så blir det 7 levande ungar. kramar och lycka till. länkar hit från min blogg

    SvaraRadera
  17. Jag har länkat från min blogg men kunde inte andvända din länk här nedan :(

    SvaraRadera
  18. Jag gissar på 9 valpar
    Tävlingar är kul

    /Sara med M

    SvaraRadera
  19. Kul att så många är med !!!
    Jag ändrar lite i vinsten: ALLA som svarar rätt får NÅGONTING ifrån Tupperware, men sedan lottar jag ut en större vinst (den som var ifrån början) bland dem också - så nu får fler chans att vinna på sitt rätta svar !
    LYCKA TILL !!!

    SvaraRadera
  20. Jag tror hon kommer att få 8st valpar.

    /Stina

    www.stinamittilivet.wordpress.com

    f.d Smilla mitt i livet

    SvaraRadera
  21. Jag gissar 6 st valpar.

    kram
    Lili

    SvaraRadera