söndag 8 maj 2011

Hej hopp!

Sitter just nu i receptionen på gymmet och är "Sara". Hon åkte till Småland och undrade om jag kunde ta hennes pass och visst, så nu jobbar jag dubbla pass ikväll, mellan 17-21.

En av våra spinninginstruktörer kunde inte komma för hennes hundar hade blivit HUGGORMSBITNA igår och lilla valpen fick visst serum , medan den äldre klarade sig med enbart vätskedropp. Var ÅTTA hundar på djurakuten som var huggormsbitna igår - helt sanslöst!!! Som sagt: det är ett SKÄMT att de är fridlysta här!!!

I morgon ska jag till sjukgymnasten på fm och sedan har vi ett Ki Box-pass på kvällen. Har ju gått över till "sommarschema" och har bara boxning var annan vecka nu, vilket ryggen tycker är helt ok, medan knoppen blir helt crazy av detta träningsuppehåll...*SUCK*

En kompis har fått 8 st Maine coon-blandisar... är SÅÅÅ sugen på en, men vet att maken inte vill...men vad då, vi har ju ändå redan en katt..? Ja, vi får se...

kramiz

4 kommentarer:

  1. Hej sötnos!
    TACK för alla dina kommentare och ALLA RÖSTER!!!
    Hon som vann min kategori vann även HELA alltet så det var ganska kört som jag trodde, men allt stöd har betydd så otroligt mkt ska du veta! Nu satsar vi på nästa år istället!
    Nu ska jag vila och mysa med Mira. Hinner inte ta ogen allt du skrivet men läste ormen, huuuuuu vilken tur att det gick bra!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dte går bra på jobbet, själv har jag det så superlugnt jag kan ha det. kroppen vilar inför imorrn ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har starka planer på att starta en blogg men jag vet inte jag får inte till det på blogspot, det blir bara vitt till slut innan allt är klart.

    Vet du om det är extra svårt att få igång en blogg på blogspot och så undrar jag kostar det någonting?

    Om jag skulle vilja lägga ner bloggen så småningom, går det och hur svårt är det?

    Skulle bli jättetacksam för svar antingen MAIL eller i ett inlägg på din blogg för jag läser den så gott som varje dag.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Ja polisen bör ha gjort tjänstefel genom be om urinprov i en trappuppgång, muggen hur säker har den varit?

    och tidningarna borde ge ett stort skadestånd till han och hans familj för den hetsjakten de utsatt honom för... oavsett om han är oskyldig eller ej, det är inte okej och göra så

    SvaraRadera