torsdag 26 maj 2011

Ni kanske undrar...

...varför vi väljer att åka till Uppsala i morgon istället för t ex Täby Centrum? Jo, dottern har aldrig "gått på stan" i U-sala tidigare. För henne är U-sala förknippat med Ikea och Skopunkten, så jag tänkte helt enkelt "vidga hennes vyer" lite och visa att det FINNS ett utbud även i U-sala :)

Så nu ska jag försöka komma isäng, "ska-bara-syndromet" slår alltid till innan jag kommer mig för att gå ner för trappen och vidare till sovrummet...

Nattski!

5 kommentarer:

  1. Det är aldrig fel att vidga vyerna!

    SvaraRadera
  2. Haha.. ja då blir det som en helt ny värld för henne :) Hoppas att ni får det trevligt. Kram

    SvaraRadera
  3. vad kul :D uppsala är en härligt stad :)
    hoppas ni får trevligt!

    SvaraRadera
  4. alltid kul att visa något nytt :D
    Sv: en av mina största önskningar är att få ha en valpkull men vi har alltid bara haft hanehundar så det blir ju inte så :)
    ha en fin fredag - kramar

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ni får en mysig dag med en massa nya insikter :)
    Kram

    SvaraRadera