söndag 1 maj 2011

1:a maj !

Har ni varit ute och demonstrerat? Inte jag! Jag har slavat i köket på brukshundklubben idag... fast...jag ska kanske tala om att jag ju gjorde det FRIVILLIGT och att det ju är ROLIGT att vara där, så det där med att "slava" är inte riktigt sant... *smile*

Men jisus vad jag har ont i ryggen nu !?! Har stoppat i mig några citodon och lagt mig på soffan, och har datorn på magen. Magen ja... den lär ju aldrig bli mindre... jag skulle ju bara ha ätardag igår, men det blev visst en sån dag i dag också ...hm...  Nej, i morgon är det hårda bud som gäller igen!!!

I kväll kommer bästaste M hit och gosar med mig i alla fall. Blir mysigt för det var länge sedan hon och jag hade tid att träffas och "bara vara"... kommer hela tiden saker emellan (ja, blir ju lätt så då hon har 3 små barn) Så jag ser fram emot besök ikväll!

I morgon har skolorna studiedag här. Dottern A ska vara i skolan i alla fall, för de har premiär på sin musikal på tisdag, och dottern F ska in till S-holm på ett studiebesök på ett gymnasium, inför omvalet...så det blir "nästan" en vanlig måndag.

kram kram

2 kommentarer:

  1. Jag har pulvrat i går och i dag. Fasst jag åt en binge popcorn i går. Men i dag så har det gått bättre. Många steg på räknaren har det blivit oxå. Jag har röjt på vinden och plockat bland lådorna och sorterat coh skrivit lappar. Inte färdigt men på väg. Skrivit en remiss till handkirurgen som jag postade i går. Hoppas vågen är snäll emot mig denna veckan. Nästa vecka skall jag till plastikkirurgen för bedömning. Man kan säga att jag lever på hoppet.
    Många 1:a maj kramar från Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Inte blev det demonstration för mig heller, oftast jobbar jag denna helgen då det är 1 maj, eller ja.. jag jobbar ju många helger så det är ju inte så konstigt. Kram

    SvaraRadera