lördag 14 maj 2011

ojojoj...vilket dygn !!!

Alltså... vilket dygn vi haft!
Första valpen kom 19:34 i går kväll...sedan ser journalen ut så här:

19:34 en tjej
19:49 en kille
20:14 en tjej
21:02 en kille
22:28 en kille
22:34 en tjej
00:06 en kille
...paus...
02:28 en kille
...paus...
07:00 en tjej
09:50 en kille
10:10 en liten änglatjej, som tyvärr var dödfödd <3

Så: Nu har vi TIO VALPAR !!!

Och , i och med det:

GRATTIS ANNA - DU VAR DEN ENDA SOM GISSADE PÅ 10 ST OCH FÅR PAKETET MED TUPPERWAREPRODUKTER!!!
Maila din adress till: jennyanne@etanet.se

Jaja, Enzo - du ska få ett tröstpris för det var ju 11 st i magen... ;)

Och här kommer det lite bilder...






Det är lite svårt att fota dem då de flesta är svarta, men 2 st är bruna (!) och dem har vi döpt till Bruno och Choko :) 
Och: eftersom jag inte alls är utmattat (hm) så har jag ju fixat lunchen till brukshundklubben till i morgon, då det är 23 st som ska äta, så jag ska sätta mig i bilen och åka dit med den nu, så jag kan "släppa" det och bara försöka sooooooooooooovaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kram kram

4 kommentarer:

  1. Hemskt mycket grattis till er alla! Nu kan det vara gott att sova kan jag tänka mig.
    Hur mår modern? Är hon trött men lycklig över sin kull?
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Men åhh.. och grattis till vinnaren, men det största grattiset går till er därhemma, vilken bravad att få 10 valpar.. man kan undra hur de har fått plats där ;) Kram

    SvaraRadera
  3. grattis till alla sötisar !!!!
    kram monika

    SvaraRadera