onsdag 25 maj 2011

Världen snurrar...

fort fort fort går det just nu. Det är uppvisningar, inköp, matlagning, bakning, fixa med valpar... *PUH!*

Efter incidenten med våffeljärnet har jag nu handlat hem lite "snabbmat" så dotter slipper förstöra mina hushållsapparater: 

Så nu kan vi pusta ut lite *moahaaa*

Nu ikväll var jag på dotterns musikal med gospelkören. Var roligt, som vanligt.
I morgon då hon slutar skolan ska jag hämta henne och vi ska åka till Uppsala för att leta efter en avslutningsklänning till henne. Hade ju hittat en på Haléns som var sååå fin - på lillasyster, men inte satt bra på storasyster, så det blev värsta psykbrytet här igår...så jag lovade att vi skulle åka på en shoppingrunda, bara hon och jag. Så nu håller vi tummarna för att vi verkligen hittar något som passar damen.

Bjuder på lite bääääbisbilder:








tjing tjing!

5 kommentarer:

  1. vilka söta bebisar :) jag blir helt sjuk
    hoppas ni hittar en klänning
    mm, du får vara rädd om ditt kök :D
    Sv: barnbarn är underbart att ha
    kramar

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt, de värmer
    Så säger du till döttrarna
    Nu tar ni över *ler

    SvaraRadera
  3. Men gud vilka sötnosar - och ännu gulligare blir dom ju snart :-D

    SvaraRadera