söndag 15 maj 2011

Lugn dag...

I dag har vi haft en soft dag här hemma.Alla tar igen sig efter "förlossningen" :)
Och bäbisarna sover och äter och gnyr om vart annat  - supermysigt!

Själv längtar jag efter att få sova i min egen säng istället för att ligga på madrassen på tvättstugegolvet, men det blir nog en natt till innan jag törs "släppa" dem och sova i min egen säng (som är på andra sidan väggen, så jag är ju inte långt borta ;)

Ute är det riktigt tråkväder, men det gör ju inte mig något, då jag helst håller mig inne. Snart ska jag fixa middagen och sedan bär det av till receptionen i gymmet för att jobba mina 2 timmar där...

Blev ett kort inlägg, men är inte så mycket att skriva om då man mest sitter och stirrar på en hel hög av små knyten hela dagen *smile*

kramkram

4 kommentarer:

  1. Attans, jag var så nära!!! :) Kul med 10 små valpar..... tråkigt med nr 11... dock!

    Kan tänka mig det tar på krafterna.... :)

    Har haft en super mysig helg :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Gott med en vilo dag! Men du får uppdatera med ett par foton tack! Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Åååå vad fina dom är!!!!! Vill pussas!!! Förstår att ni tar lite semester!!!

    Kramen

    SvaraRadera
  4. nu har jag scrollat och läst ikapp :) GRATTIS till 10 så fina valpar, måste vara jättekul
    vilken tur att det ordnade upp sig med din medicin
    kramar

    SvaraRadera