söndag 22 maj 2011

Glömde ju berätta en kul sak som hände på gymmet...

Jag hade en hel halvtimma då jag var helt själv i gymmet och tänkte jag skulle utnyttja tiden till att torka av alla bänkar i omklädningsrummen, torka av inne på toaletterna mm. Då jag kom till duschen tänkte jag att jag skulle torka av själva "knopparna" som man startar duschen med... fine, idén var det väl eg inte något fel på, men eftersom det var just JAG så vad tror ni händer??? Jo, jag råkar trycka igång duschen, och blev dyngsur på tröjan innan jag hann hoppa undan *asg* 

Var ju tur att jag var SJÄLV där, och även att jag hade min huvtröja som jag nu fick ta på mig utan att ha något på mig under tills dess jag kom hem och kunde byta om ...
...just en sådan sak som liksom "bara händer" mig...

krameli


3 kommentarer:

  1. du fick en extra dusch alltså :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Har man extraombyte av kläder så kanske man kan skratta lite åt det men annars blir man ju helfrustrerad! Historien var ju bra!:)

    enkla nettan

    SvaraRadera