måndag 23 maj 2011

Usch, nu blev det lite tungt här...

...var till sjukgymnasten och han har gett upp... han säger att jag nu ska ringa till doktorn och be dem att få en tid för en magnetröntgen. (Vilket läkaren förra fredagen sa blankt nej till då det KOSTAR för mycket)
"- Du är stark i alla muskler som de som har ont i ryggen INTE brukar vara stark eller ens tränad i, du är rörlig i lederna, men värken vill inte släppa...vi måste ha en röntgen för att se vad mer vi kan göra..."

Så det är väl bara att ringa till VC - igen - och försöka få en tid. Men kanske ska jag ta en tid hos någon annan läkare? Spelar ju eg inte någon roll, och kanske är denna person mer intresserad av att ge mig en röntgen? Ja, jag ska ringa och höra vad de säger , så får vi se sedan...

Då jag åkte hem fick jag ett sms ifrån äldsta dottern:
"Om du undrar vad som har hänt när du kommer hem så var det jag som försökte laga mat..."

Ok..? Ja, jag kände ju redan då jag klev innanför dörren att hon BRÄNT något, och då jag kom upp fick sa detta :

Himla "FINT" mitt nya våffeljärn såg ut då ?!! Hon har totalt bränt fast smeten i järnet, och helt ärligt förstår jag faktisk inte HUR hon lyckats med detta ???

*GOSH* Hon har då INTE ärvt några matlagningsådror ifrån mig *moahaaaa*

kramelikram kram

7 kommentarer:

  1. och så var det ett nytt våffeljärn också menar du??
    har du problem med ryggen?
    Sv: jo, det låter som du är fullt sysselsatt :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. kan inte sjukgymnasten tala med läkaren så kanske det går bättre!

    SvaraRadera
  3. oh våfflor nu blev jag sugen på det... *ler*
    Hoppas du får rent våffeljärnet igen.... :)

    hoppas läkaren ge dig en tid!! :) har inte sjukgymnasten remissrätt?

    SvaraRadera
  4. Haha ja vi får hoppas på det..lite synd annars!

    Ja fy, jag kan inte ens se orm på bild utan skrika, skit löjligt, men jag tycker dem är läbbiga.... :(

    SvaraRadera
  5. Sv: det är bra att du blir ordentligt undersökt
    kramar

    SvaraRadera
  6. Du den där tårtan... MUMS!!!!!
    Men vad trist med det beskedet, man vill ju höra att det ska bli bättre... Måtte du få rätt på detta ngn gång!
    Å ingen tröst med goda våfflor heller... STACKARS!!!

    SvaraRadera
  7. Ajdå... både ryggen och våffeljärnet, järnet fick du till ser jag men ryggen hoppas att du kan få den där röntgen. Kram

    SvaraRadera