torsdag 19 maj 2011

Liten förtydling

...till tjejornas listor:
Vi äter ju tacos varje fredag, det är givet så därför fick de inte välja det. Men tacopizza var helt ok, för det gör vi på den köttfärs som blir över så det var smart av dem att komma på det!

Jag kommer nu att köar repriser på dessa maträtter, tills de ledsnat, då får de helt enkelt göra nya listor.

MEN: Lördagarna är MINA !!! Fast så här års brukar det OFTA bli grillad fläskytterfilé, tzatziki och klyftpotatis/potatissallad, så där kommer ju dottern F´s förslag in i af.



Nu har jag varit på dottern A´s vårkonsert på skolan och det var fint... ganska dåligt organiserat och drog ut väldigt mycket på tiden... så jag är ganska trött. Innan jag åkte ner dit var jag till Blomsterlandet och köpte mig en Magnolia. Nu får vi se om jag får ner den i marken i morgon och om den "tar sig"..?

kram kram och ... gääääsp!

3 kommentarer:

  1. Jag försöker att vara positiv, annars så går jag under.

    Men jag får hoppa dieten nu och det gör mig så ledsen. Läkarna har förbjudit mig under dom första veckorna på nya medicinen. Har verkligen panik.

    SvaraRadera
  2. Tack för vinsten jag precis fått hem, jag är jätteglad!:)

    enkla-nettan

    SvaraRadera
  3. BRa lite krav måste du ju ställa!!!

    Love

    SvaraRadera