måndag 30 maj 2011

dålig start

Ja, dagen idag började inte något vidare... dottern F ringde och talade om att hon och Becca inte hittade till gymnasiet där de ska göra antagningsprover, och till slut visade det sig att de gått åt helt fel håll, så jag fick lotsa dem tillbaka ... de blev ca 30 min sena, men jag hade ringt och pratat med skolan så de visste att de var på väg i alla fall... Nu håller jag tummarna för att detta inte stör hennes antagningsprov allt för mycket för hon VILL verkligen gå på den här skolan...
Senare ska jag åka ner till Mörby och hämta dem, för att skjutsa dem till Danderyds gymnasium, där nästa antagningsprov blir av...

Så så kommer min dag att se ut. Jag ska redan nu gå ner och fixa i butiken så det är klart då jag kommer hem, för jag kommer nog precis tills det är dags att öppna :)

Gjorde ett kap igår som jag glömde berätta om! (fy på mig)Då jag kom till gymmet stod det ett par walkingskor ifrån Salomon där, med goretex, som en av de andra receptionisterna ville sälja, då hon använde dem en gång och fick skavsår... Jag provade dem och de satt som GJUTNA på min fot !!!
De hade kostat 900 kr då hon köpte dem, men jag behövde bara betala 500 kr för dem, och då de satt så skönt så slog jag till !

Så nu kan jag ut och gå i finskor, även då det är lite blött ute - som idag! :)
krameli

1 kommentar:

  1. Jag är så lycklig så du anar inte, något lättad och bara matt. Man går ju på helspänd hela tiden.

    Hoppas att eran dag blir bättre och att antagningsproven går toppen bra.

    SvaraRadera