måndag 9 maj 2011

Träningsuppehåll..?

Började dagen med att åka till sjukgymnasten. Han säger att vi ska fortsätta med den här behandlingen ett tag till och att 5 veckor "inte är så lång tid..." VA´??? För mig känns det som en EVIGHEEEET ???

Så kom då frågan: "-Har du träningsuppehåll nu då?"
Och jag svarade sanningsenligt: "-Ja"

...hm... jag HADE ju faktiskt träningsuppehåll just då, fram till kl 19 ikväll, och efter 20.30 så ÄR det ju uppehåll igen - i 2 veckor...Så då han frågar på måndag så kan jag med gott samvete svara "Ja" även då :)

Hade butiken öppen mellan 15-18 och det är alltid roligt att träffa mina kunder. De är så duktiga!

I dag hade jag ju bestämt mig för att vara "duktig", och det gick tills det jag kom hem ifrån sjukgymnasten och hittar nyaste "Sköna hem" i brevlådan - inplastad och med en Fazer Mjölkchoklad som följde med innanför plasten ... Va´? Behöver man inte äta den??? Nä, nu förstår jag ingenting...

Men det bästa är: I morgon är en ny dag och DÅ kan jag vara duktig !!!

Kajsa ser verkligen SPRICKFÄRDIG ut nu...spännande !!!

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar