tisdag 10 maj 2011

För en vecka sedan snöade det

...och det kan man ju inte tro idag, då vi har runt +25 grader och solsken...

Hade kurs på Brukshundklubben idag och de är så duktiga!!! *Stolt instruktör*

Och här hemma så TROR jag att Kajsa börjat "Hässja". Är ju väldigt varmt idag så det KAN Ju bero på det, men jag tycker hon ser lite "borta" ut och precis så brukar de reagera...vi får se!!! Tog tempen på henne och den låg på ca 37 grader...brukar gå ner lite innan ( en hund har en temp på 38-39 grader)det är dags... men vi får väl se..? SPÄNNANDE !!!

Nu har jag i alla fall fixat allt jag "måste" den här veckan, och kan vara med henne till 100%
Förra gången började hon ju hässja kl 4 på morgonen och första valpen kom 21 på kvällen, så det KAN dröja också...Jag återkommer!!!

soliga kramar!!!

3 kommentarer:

  1. Nä inte kunde man tro det för en vecka sedan. Ja nu är det mycket spännande jag hoppas ju på 7 valpar ;) Kram

    SvaraRadera
  2. åhh vad spännande, du måste bara hålla oss uppdaterade.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Sspännande är bara förnamnet :) vad kul
    Sv: ja gener är alltid gener, så likheter och annat finns även om man inte uppfostrats bland de sina
    kramar

    SvaraRadera