fredag 6 maj 2011

Fredag kväll

Ja, nu är det fredag kväll...dottern A gick ut för att vara med Fina-Lina, Dottern F och pojkvännen försvann hem till sin kompis Becka för att se på film, och maken tog en sväng på mc´n...kvar blev jag och hundarna! :) Gör mig ingenting för jag trivs ju med att vara hemma själv...och jag lär ju se mer av dem nu då det är helg i alla fall.

Innan maten så såg jag hur det rörde sig i Kajsas mage, och då jag satte dit handen så KÄNDE jag dem där inne!!! Wow- vi SKA verkligen ha huset fullt av valpar snart! Ska bli SÅ spännande att se hur många det blir?!

I övrigt kommer väl kvällen att spenderas här framför datorn och tv´n. Kan ju inte göra så mycket annat då ryggen ändå inte vill att jag gör en massa...

Hoppas ni har en trevlig kväll där ute - var ni än är och vad ni än hitta på denna fredag!

krameli

2 kommentarer:

  1. Jag har sovit middag i kväll och lusten att promenera har liksom inte infunnit sig efter det.
    Jag säger som du "jag har ont i ryggen" Knappade in en akut tid på datorn i går till vårcdcentralen i dag på morgonen. Fick starkare värktabletter och brufen och så får jag se om det blir bättre. Men jag fick inte börja träna på gym ännu som jag tänkt. Det verkar inte som om det är diskbrock i alla fall, tror att det är atros även där.
    Fick svar från handkirurgen och förväntas få en tid i början av augusti. Till dess får jag använda mina stödskenor. Det kunde ju ha varit värre :-) JAg längtar efter semeseter.
    Kramis ffrpn Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att dte är riktigt spännande nu, kanske det blir en vaken natt snart.. ! Ja nog har det varit en riktigt mysig dag på alla sätt och vis :) Kram

    SvaraRadera