måndag 2 maj 2011

inlägg nr 300

OJ, fick liksom bara syn på att detta är inlägg nr 300 för detta året :)
Tänk att ni orkar läsa allt mitt svammel - det är ju hur härligt som helst!

Eftermiddagen ägnades ju först i butiken och sedan åkte jag iväg med en TW-leverans till Norrtälje. På vägen hem kunde jag inte hitta min mobil..? Letade och letade, åkte tillbaka och tittade där jag varit - ifall den ramlat ur bilen, men icke. Ganska uppgiven återvände jag hem, gick in och hämtade en telefon och ringde... och : Då började det vibrera och låta under passagerarsätet - där låg den ju !!! *PUST* vilken TUR !!!

Nu tittar vi på "Mamma byter bo" och det är verkligen så att de hittar de största OLIKHETERNA och parar ihop dem ... roligt att titta på, faktiskt! Fast ibland tycker jag att de ger sig på barnen lite för mycket. DE har ju inte valt att vara med i ett program och få hem en främmande kvinna som ska styra och ställa och (helst) vända upp och ner på deras värld... men men... det är väl som det är.

Usama Bin Ladin är död - äntligen!!! Det läskiga är väl vad som händer nu? Vad hans anhängare hittar på? Men nu är deras ledare borta i alla fall, och det är huvudsaken.

Nu ska ni ha en mysig måndagskväll allihop!!!

kramiz

3 kommentarer:

  1. Jo du man kan bli hysterisk för mindre när man inte hittar mobilen eller nyklarna. Man hinner ju stressa upp sig en del innan man hittar det man tappat. Så länge inte det är föståndet så är det ju bra eller plånboken för då kan man ju inte handla på Lindex. Hoppas natten blir skön.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! Vilken tur tat du hittade den, det är det jag säger, de är så små idag och lätta att tappa bort ;) Ja nu är han dör.. tyvärr så tror jag att hämden redan har börjat att planeras av hans anhängare. Kram

    SvaraRadera
  3. vad skönt att du hittade mobilen, jobbigt när saker försvinner och mobilen är såå viktig :)

    här i stockholm snöar det idag..vad har ni för väder ?
    kram

    SvaraRadera