onsdag 18 maj 2011

Förmiddagspromenad i solsken - me like!

Ja, i dag tog Tuffla och jag gick vår långrunda, där vi senaste gången träffade på "Hugge" och hans vassa och väsande mun...jag har inte velat gå där sedan dess, men i dag så!

Tog lite bilder...

 Varje gång jag passerar här undrar jag hur de har tänkt att den här högen med bråte ska försvinna av sig själv?


 Precis här träffade vi "Hugge" sist. Tuffla råkade trampa på en liten gren som låg på stigen, så den åkte upp mot hennes nos i andra ändan och j-klar vilket SKUTT hon tog. Hon kom visst ihåg vad som hände här sist och var på sin vakt...


 Solen gick i moln, men bara en liten stund...


 Min fina Tuffla... <3


 Ja, vi bor på "landet" :)


 I dag var bäbishästen lite mer vaken då vi gick förbi


 och rätt som det var fick den ett tokryck och drog med sig morsan i en vild gallopp :)


...och slutligen kom vi hem till vårt hus igen !

Funderar på att åka och köpa jordsäckar...vill sätta igång i rabatterna så smått, men jag tror inte att min rygg tycker det är sååå roligt, så vi får se om jag får med mig några säckar hem..?

Ha en fortsatt skön dag!
krameli

3 kommentarer:

  1. Men bebisarna????? KORT!! NAMN???

    SvaraRadera
  2. Roligt att se hur du bor och dina närmaste omgivningar.

    nettan-enkla

    SvaraRadera
  3. Håller med! Vi vill se kort:-)
    Mamma Mia

    SvaraRadera