måndag 16 maj 2011

Regn och sol...

Ja, idag verkar vädergudarna ha svårt att bestämma sig...ena stunden regnar det och nästa stund skiner solen, det gäller att pricka in rätt tid att gå ut.

I natt sov jag i min egen säng! Vårt sovrum ligger vägg i vägg med tvättstugan och då jag hade dörren öppen, och är väldigt lättväckt så hörde jag ju om det "hände" något i valplådan. Fick göra en utryckning då en av valparna pep till lite, men det var "falskt alarm", den bara hade något behov av att tala om att den fanns <3

Var i af väldigt skönt att få sova i sin egen säng, särskilt för ryggen!!!

Nu på fm hade jag en tid hos sjukgymnasten så jag åkte iväg dit. Han sa att jag INTE skulle bryta ihop över att veckorna går. Han tror att det är en överansträngning och att det tar tid. Han sa också: "Du tränar ingenting nu då" och jag svarade helt sanningsenligt: "Nej, inte nu." och det gör jag ju inte heller - inte förrän nästa måndag ;)


I kväll blir det konsert i Estuna kyrka, och lyssna på dottern F´s gospelkör. Blir mysigt! Bästaste M ska följa med också.

kram kram

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt med konsert :)

    Ja just nu så håller jag fast i allt som inte får mig till att falla.
    Kram på dig och hoppas att ni får en mysig kväll.

    SvaraRadera
  2. Men sötnos har du blivit småbarnsmamma igen, hur känns det?
    Häftig upplevelse =
    Köper blomma i morgon!!

    SvaraRadera