torsdag 26 maj 2011

Hemma ifrån Uppsala!

Ja, nu är vi - äntligen - hemma! 
Det tog många fler timmar än jag tänkt, men vi hittade en hel del till dottern :)

Fina blommor hade de i Uppsala också...
(dottern skrattade och sa: "Mamma, du har ju blivit en riktig bloggerska, har kameran med var du än går..!"


Bl a köpte hon sig en ny velourdress (hon har en cerise och en ljusrosa innan, men man MÅSTE ju ha en turkos också ;) - i alla fall då mamma betalar...)

Hon hittade sig en avslutningsklänning och 2 sommarklänningar så nu är hon mer än nöjd.

Ja, vi "råkade" ju gå in på Indiska också och då vi stod i kassa kön med en av hennes klänningar säger hon: "Nu blir jag riktigt stolt över dig mamma - du har inte köpt NÅGONTING till dig själv här inne, det måste vara första gången det händer..." Men... i samma stund som hon säger det så får jag syn på något... och ... ja... vad tror nig?

TURKOSA "TASSELS" !!! 
Naturligtvis bara MÅSTE jag ha dem till duken på utebordet...ehhh...vänta nu... jag HAR ju INGEN DUK där - än !!! Haha så nu MÅSTE jag köpa en sådan också :)

Jaja, min kompis Maria hade varit stolt över mig i alla fall !

Kram kram!

4 kommentarer:

  1. Nog är man en riktig bloggerska om kameran alltid får hänga med :) Sådant gillar vi läsare och det var ju toppenköp ni har gjort :) Turkost är ju så fint. Kram

    SvaraRadera
  2. oh du det står till och med 2-0, han skickade sms veckan innan med som jag inte heller svararde på :)

    SvaraRadera
  3. Klart man inte kan gå ut utan kamera! Då kommer det ju hända precis ALLT som hade blivit till bra blogginlägg... :-D

    SvaraRadera
  4. klart du var tvungen ha dom! tror inte du överlevt annars :P

    sv.får nog lappa till honom så han blöder nästa ggn han ska till akuten så kanske han blir prio1 :P

    SvaraRadera