fredag 6 maj 2011

Ny dag!

Jaha, nu har vi en ny dag... jäklar vilken DJUPDYKNING jag hade igår kväll? Helt sanslöst att man kan svänga så där i humöret...jag som alltid är "så duktig" ? Antar att man inte är mer än en människa..?

Nog om det nu, idag är det en ny dag, och jag har precis skrivit in en ny kund/medlem. Hon skulle komma hit med buss (hur? Kan ju nämna att så här mitt på dagen är inte kommunikationerna de bästa här ute) men som tur var fick hon skjuts av sin mamma... Det värsta var att mamma frågade om hon fick låna toaletten...HJÄLP! Såg ut som ett bombnedslag här (jag SKA ju fredagsstäda nu, efter de varit här) och jag fick lite panik... men vad fasen, hon får ta det för vad det är! Ska bli skönt då badrummet nere blir klart (år 2020 eller nåt) så jag har en toalett att erbjuda där. Vill ju helst hålla kunderna i butiken, inte i mitt hem.

NU ska jag däremot ta tag i städningen så jag slipper tänka på det i helgen -c u my darlings!

2 kommentarer:

  1. Oj vad du har hunnit med, har läst ikapp mig nu :) jadu, detta humör man kan ha ibland, det kan gå upp och ner även här :) Men nu så är det fredag och det är bara härligt till 1000. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kommer inte in på din privata gumman :(

    Tack så mycket, nu tänker jag låta gå som det går, ingen stress och ingen press. Kroppen vill inte mer och jag måste lyssna på den.

    Hoppas att du kommer upp ur din dipp snabbt.
    Kramiz

    SvaraRadera