fredag 18 mars 2011

ajajaj

Ja... min rygg mår INTE bra... *snyft* Jag börjar fundera i de banorna att jag kanske inte ska åka på någon "Utmaning" i morgon...kanske är bättre att ta det lugnt över helgen och bli bra tills boxningen på måndag (jag är ju trots allt värd där nu, så jag måste dit oavsett)

Jäkla Sk**t!!! Sitter här med min morgonbalja med te och ska strax bege mig till gymmet, men inte för att träna då, utan för att jobba 2 timmar, istället för Ina som just nu är i Thailand... HUR kan man välja att vara där istället för här? Helt OBEGRIPLIGT - eller ??? ;)

Ikväll blir det i alla fall TACOS här - GOTT! Det har inte gått så bra med vikten den här veckan, men vad då - det är ju en ny vecka nästa vecka *haha* (Jag ska ju inte ha bråttom den här gången så...)

Ha en skön fredag allihop!

kramzen

3 kommentarer:

  1. Stackars krake.... måtte det gå över!!

    SvaraRadera
  2. vila är bäst, så de inte blir värre :)
    jag vill också ha tacos, jag får aldrig det!! :O

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ryggvärken går över. Bra att du ställde in passet för det hade säkert bara gjort det värre. Kanske du har tränat för hårt ? Kram

    SvaraRadera